بقعه ستی فاطمه
تصوير روز
مدفن ستی (بی بی ) فاطمه خاتون ، متوفی در قرن نهم هجری ، همسر امیر چقماق شامی که مشترکاً مسجد امیر چقماق را بنیاد نهادند .



> گروه اخبار > بافت فرسوده > مشروح خبر _PRINTER_FRIENDLY


چه کار داريد که منابع مالي مسکن مهر از کجا تأمين مي‌شود؟
نگارنده خبر: مدير سايت
تاریخ ثبت:1390/7/16

نيکزاد: چه کار داريد که منابع مالي مسکن مهر از کجا تأمين مي‌شود؟

اختصاص منابع مالي از صندوق توسعه ملي به مسکن مهر از جمله سوالاتي است كه اين روز ها ذهن بسياري از كارشناسان را به خود مشغول كرده است كه البته وزير مسكن به اين موضوع اينچنين پاسخ مي‌دهد كه شما چه کار داريد که منابع مالي مسکن مهر از کجا تأمين مي‌شود، من مي‌گويم مسکن مهر در کشور مشکل وام ندارد.
وزير راه و شهرسازي در پاسخ به اين سوال که اختصاص 7 ميليارد دلار از صندوق توسعه ملي به مسکن مهر چه شد؟ گفت: در حال حاضر دو ميليون و 600 هزار واحد مسکوني مهر در مراحل مختلف ساخت قرار دارد و تا پايان سال هم يک ميليون و 200 هزار مسکن مهر در روستاها، شهرهاي بالاي 25 هزار نفر، زير 25 هزار نفر، بافت‌هاي فرسوده و شهرهاي جديد تکميل خواهد شد.
نيکزاد در گفت‌وگو با فارس در پاسخ به اين سؤال که اختصاص منابع مالي از صندوق توسعه ملي به مسکن مهر به کجا رسيد و اينکه قرار بود سقف اعتبار مزبور در شهريور ماه امسال از 3 ميليارد دلار به 7 ميليارد دلار برسد، انجام شد يا خير؟ افزود: شما چه کار داريد که از کجا منابع مالي مسکن مهر تأمين مي‌شود. من مي‌‌گويم که مسکن مهر در کشور مشکل وام ندارد.نيکزاد در پاسخ به اين سؤال که قرار است از سال آينده بلوک‌بندي قيمت مسکن و اجاره در تهران اجرا شود و قيمت کف و حداکثري براي زيرمحله‌ها و ناحيه‌ها تعيين شود گفت: هنوز که بلوک‌بندي قيمت مسکن و اجاره اعلام نشده است.وزير راه و شهرسازي افزود: وي خاطرنشان کرد:‌با اين افتتاح ها فکر نمي‌کنم سال آينده مشکلي در قيمت مسکن و اجاره‌بها داشته باشيم.به گفته وي، در حال حاضر هيچ مشکلي به نام وام در شهرهاي بالاي 25 هزار نفر و زير 25 هزار نفر نداريم.نيکزاد در پاسخ به اين سوال که چرا قيمت ساخت و ساز مسکن مهر را در سال جاري تغييري نداديد در حالي که انبوه سازان براي قيمت هاي امسال هم اعتراض داشتند، شايد به تورم اعتقادي نداريد گفت: وقتي قيمت مقطوع براي ساخت و ساز مسکن مهر را در سال جاري اعلام و با انبوه‌سازان قرارداد بستيم همه به ما خنديدند اما همه الان مي‌بينند که بسياري از شرکتهاي داخلي و خارجي با جديت به دنبال ساخت مسکن مهر براي سال 91 و 92 هستند.وي با بيان اينکه اعلام قيمت مقطوع براي ساخت و ساز مسکن مهر يک اقدام شجاعانه است گفت: اتفاقا به تورم اعتقاد داريم اما اعتقاد داريم که انبوه سازان بايد با مديريت خود بهره وري را بالا ببرند.نيکزاد تاکيد کرد: هدف از اعلام قيمت مقطوع براي سال 91 و 92 اين است که انبوه‌سازان به دنبال بهره‌وري بروند چرا که با بهره‌وري مي‌توانند به راحتي پروژه خود را به قيمت مناسب به اتمام برسانند.به گفته وي،انبوه سازان مي‌توانند با مديريت خود تورم را در بهره وري سرشکن کنند.


منبع خبر: خبرگزاری اقتصادی خبرنگار فارس ایران
تعداد مطالعه 2153 مرتبه بوده است.


عناوين مرتبط
جلسه
طی برنامه جدید ،اقدام به آمارگیری در سطح بافت فرسوده یزد
وعده‌ها درباره مسكن مهر محقق مي‌شود؟
دفاتر خدمات نوسازی محله با حمایت دولت و شهرداریها ، توسط بخش خصوصی راه اندازی خواهد شد
بررسی راهکارهای جذب تسهیلات بافت فرسوده
عضو هیات مدیره شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران خبر داد
جلسه هماهنگی بافت فرسوده و تاریخی یزد
فرماندار يزد در جمع سهامداران مسكن مهر:
اختصاص 20 ميليارد ريال براي توانمند‌سازي سكونتگاه‌هاي غير رسمي يزد
ورود شش بانك جهت احياء و نوسازی بافت فرسوده شهرهاي كشور
  نظر بدهید:
* نام:  
* ایمیل:  
* متن:
محدودیت تایپ: حرف
* کد امنیتی:   <  
 

 
به وب‌سايت اطلاع‌رساني شركت عمران و مسكن سازان استان يزد خوش آمديد.






مقالات
معرفی شرکتهای عمرانی
جستجو در سایت
آمار سایت
 » شروع سایت: فروردین 1385
 » خبر ثبت شده: 778 مورد
 » مقاله ثبت شده: 51 مورد
 » در حال بازدید: 4 نفر
 » بیشترین بازدید همزمان: 463 نفر
 » بازدید امروز: 1638 مرتبه
 » بازدید دیروز: 443 مرتبه
 » کل بازدید: 2398961 مرتبه
 » میانگین: 429 بازدید در روز

پروژه هاي مسكن سازان

  • سرای درج (تیمچه چاووش)

  • خانه عطائیان

  • خانه رشتیان

  • کارخانه اقبال

  • مجتمع تجاری یاسپیرین ( علیچی )

  • موید علایی

  • ساختمان تجاري- فرهنگي ياسپيرين