بقعه ستی فاطمه
تصوير روز
مدفن ستی (بی بی ) فاطمه خاتون ، متوفی در قرن نهم هجری ، همسر امیر چقماق شامی که مشترکاً مسجد امیر چقماق را بنیاد نهادند .



> گروه اخبار > بافت فرسوده > مشروح خبر _PRINTER_FRIENDLY


جزئيات جديد از بسته حمايتی مسكن
نگارنده خبر: مدير سايت
تاریخ ثبت:1390/2/25

رييس اتحاديه كشوری مشاوران املاك با اعلام جزئيات بسته حمايتی مسكن گفت: اگرچه بر اثر اعلام نرخ تورم، قيمت‌ها تا حدودی بالا رفته است اما با عرضه واحدهای مسكونی طرح مسكن مهر قيمت‌ها پايين می‌آيد.

مصطفی قلی‌خسروی با بیان این‌كه وزارت مسكن و شهرسازی بسته حمایتی را جهت اطلاع‌دادن به رسانه‌ها به ما ارائه كرده است، تصریح كرد: مشاوران املاك از طریق رسانه‌ها در جریان موضوع قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: بنا به این بسته، مالكان واحد‌های مسكونی چند طبقه می‌توانند با مراجعه به سازمان‌های مسكن و شهرسازی اقدام به تشكیل تعاونی‌های كوچك كرده و برای ساخت، تسهیلات 20 الی 25 میلیون تومانی مسكن مهر دریافت كنند.

خسروی گفت: هم‌چنین صاحبان ساختمان‌های نیمه‌كاره با مراجعه به سازمان‌های مسكن و شهرسازی می‌توانند به ازای هر واحد 20 الی 25 میلیون تومان تسهیلات دریافت كنند.

وی افزود: افرادی كه در بافت‌های فرسوده اقدام به ساخت‌وساز می‌كنند، از پرداخت هزینه پروانه ساخت معاف بوده و هم‌چنین 50 درصد هزینه پروانه ساخت واحد‌های تجاری را می‌پردازند.

رییس اتحادیه كشوری مشاوران املاك اظهار كرد: در این بسته هم‌چنین به افزایش طبقات ساختمان‌های دو یا سه طبقه در صورت مقاومت كافی و هم‌چنین مجوز شهرداری اشاره شده است.

خسروی افزود: در بند دیگر این بسته آمده است كه مالكان و مستاجران را تشویق كنید تا در صورت رضایت طرفین قرار‌داد اجاره را دو ساله منعقد كنند.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال كه چرا قیمت خرید و فروش ملك و اجاره‌بها تغییر كرده است؟ گفت: عوامل مختلفی مثل مسائل اقتصادی، بورس و ... بر قیمت مسكن تاثیر‌گذار هستند.

رییس اتحادیه كشوری مشاوران املاك با بیان این‌كه مشاوران املاك پایین آورنده‌ی قیمت هستند، گفت: تجربه نشان داده، با افزایش قیمت ركود كار مشاوران املاك بیشتر می‌شود.

وی افزود: اكنون قیمت‌ها به كف رسیده و امیدواریم طی چند ماه آینده از ركودكاری خارج ‌شویم.

خسروی افزود: اگر جو آرامی وجود داشت، قیمت‌ها بالا نمی‌رفت، اما در شرایطی كه شاخص تورم اعلام می‌شود، نمی‌توان انتظار داشت قیمت مسكن بالا نرود.

وی با اشاره به افزایش قیمت آهن، اجاره بها و ملك تصریح كرد: با تحویل تعدادی از واحد‌های مسكن مهر، عرضه متعادل‌تر شده و قیمت ملك و اجاره بها تا حدودی پایین می‌آید.


منبع خبر: ایسنا
تعداد مطالعه 2173 مرتبه بوده است.


عناوين مرتبط
اطلاعیه
اطلاعیه
دیدار با شهردار جدید شهر یزد
اطلاعیه
احداث پروژه در بافت فرسوده
بازدید
تشکیل جلسه بهسازی و بازسازی بافت فرسوده در فرمانداری اشکذر
ویژگی مسکن مهر ویلایی در برخی از شهرها/ 30 میلیون تومان هزینه ساخت
برگزاری سومین جلسه هیات عامل
تثبيت نرخ عوارض پروانه ساختماني در سال 90
  نظر بدهید:
* نام:  
* ایمیل:  
* متن:
محدودیت تایپ: حرف
* کد امنیتی:   <  
 

 
به وب‌سايت اطلاع‌رساني شركت عمران و مسكن سازان استان يزد خوش آمديد.






مقالات
معرفی شرکتهای عمرانی
جستجو در سایت
آمار سایت
 » شروع سایت: فروردین 1385
 » خبر ثبت شده: 778 مورد
 » مقاله ثبت شده: 51 مورد
 » در حال بازدید: 6 نفر
 » بیشترین بازدید همزمان: 463 نفر
 » بازدید امروز: 15 مرتبه
 » بازدید دیروز: 213 مرتبه
 » کل بازدید: 2393964 مرتبه
 » میانگین: 429 بازدید در روز

پروژه هاي مسكن سازان

  • خانه علومی

  • خانه رشتیان

  • مرمت و احیاء خانه پهلوان حسینی

  • مجتمع تجاری اداری سپهر یزد

  • حسینیه ناظم التجار

  • مجتمع تجاری یاسپیرین ( علیچی )

  • خانه هوشمند